Tuesday, March 10, 2009

nSet ku Rosak!!!

Assalamualaikum!!!

uhmm, ke'malang'an melanda diri ari neh...
awal2 pagi nak gi lab, hp ku yg da mmg sedia mereng jatuh dari meja...
adush! bile try nak on kan balik die da wat hal...aku da rase satu benda buruk dah berlaku...arggghhh!!!
:sweet_12:
dah macam da jatuh ditimpa tangga...uhuk333....
dengan abes segala contact no org2 penting nak kne kol ari nih ilang, tgah2 sibuk cmni la nak jadik segala benda cmnih...tgah2 poket kering kontang camni la sgala bende nak jadik...
pastu, banyak maklumat cam emel adress org2 penting, almt umah kuarge angkat, no tepon kuarga angkat, dan banyak lagi la maklumat penting dalam hp cabukku itu da ilang bersama rosaknye tepon tuh...adehhh....
:puteh_20:
Ape yang tuKang tuLis da bwat smpai kne dugaan camnih??? hailaaaa...
urmmm, setelah dipikir dalam2...rasenye i've got d answer...Subhanallah, senangnye kalau Dia nak sedarkan hambanya...mgkin ni satu KIFARAH pada tuKang tuLis sebab lalai kebelakangan nih...Astghafirullahal'azim....ampunkan hamba mu ini Ya Allah...

xpe la, xde hp wat smntara waktu neh...bersaba sket...lagipun tuKang tuLis x mati rasenye xde hp...cuma agak susah la nk contact org lab kat Bangi skang nih...da xde no beliau tuk bgtaw tuKang tuLis x jadik bwat lab arini..kene tunda smpai Khmis pulak..atas sebab yang memang malas nk citer...wat malu jabatan jek..chessss!!!
tuKang tuLis skang mmg tgh mencungkil sisa2 kesabaran je neh...malas nak emosi lbey2 dah...

p/s: kalau contact tuKang tuLis len kali, tolong bgtaw nama ek...no korang sume da ilang gamaknye...n kalau xde pape hal pun tolong la send no korg...plisss ya!!!
:puteh_6:

8 comments:

ejan said...

sabo je la.. dugaan 2.. mgkn ad hkmah..

tuKang tuLis said...

i'allah...
ade la tu...tQ!

mYshah said...

tu la ciannye ngan cik khai~ byk2 bersabar la ek... btol2... ade hikmahnye di sebalik dugaan2 yg mencabar nih... kne tabah n kuatkan iman k ^^

apisz said...

hehe.. tu la...banyak sgt main hanset..24jam duk sms je...

mrsharis said...

memang menyusahkan..enpon bole beri baru tapi contact nos tu semua mana nk carik kan???

Dato Paduka Masri said...

beli 3320... hp pisang upgrade skrin kaler n kamera 2.0 pix..... amacam....???

tuKang tuLis said...

apisz: student kan...msg je la yg mmpu...nak kol, pokai kang...haha

mrsharis: mrsharis mmg besh la...empati betul ngn situasi tuKang tuLis skang..hehe...tenQ2!

Dato' Paduka Masri: hp pisang??? cm x pnah denga je...hehe...dato' x mau sedekah enpon pd tuKang tuLis kah?? (Dato' kan?)hehe

kiD Le@rns tO fLy™ said...

meh dtg sini kite g carik nset kat digitalmall hakhakhaktui~