Saturday, January 17, 2009

alhamdulillah....
satu masalah da selesai hari ini...kalau tB yg follow PoL, mesti pernah terbaca aku menanggung beban hutang program sebelum ni...
setelah adegan di Pusanika tempoh hari, aku telah mengumpul balik segala aura kenzo yang telah hilang akibat hiperbola sgt memikirkan kalau-kalau aku tak dapat grad disebabkan masalah ini...hehe...jadi, setelah mengadakan perbincangan dengan timbalan dan bonda pengetua, nampaklah sikit sinar untuk selesaikan masalah ini.dan alhamdulillah,pihak sana pun macam dah lembut hati lepas dah terima surat dari bonda pengetua supaya kami dilepaskan dari membayar hutang RM10k tu..(kalau taw cmni, awal-awal lagi da minta surat dari pengetua,cess)...dan tadi dah pergi bangi untuk selesaikan segala-galanya dan agak lama jugak la aku menetap di jabatan bendahari tadi...huhu..alang-alang da sampai bangi, biar selesai semua benda...dan ada berlaku sedikit kesilapan dalam penyata kewangan tadi, dan aku pun wat secara manual pakai tulis tangan je buat penyata kewangan (kesian betul jadi orang merempat ni)..tapi bendahari tu yang cadangkan,aku pun buatla dengan berbekalkan gam dan kertas yang dibekalkan oleh beliau...hahahaha...semua orang yang masuk pejabat bendahari tu pun cam pelik tengok aku yang ke hulu ke hilir setelkan mende ni...biaq laa, asal kerja ku siap dan sempurna...pedulikan apa yang mereka pikir...huhu..lama la jugak kat sana..selepas dah pastikan segala-galanya betul, kami ke jabatan akademik,tingkat 5 dan PPP untuk setelkan urusan yang di accumulate kan....fuh, penat..(dah nasib duk kampus cawangan)..huhuk...petang ada kelas pulak...nasib baik kelas Mr Tee yang sangat enjoy.yea2....i loikee...X)

p/s:special tx to semua yg concern n support me bout my probs.....
n satu lg, kan besh kalau semua lecturer macam Dr Ahya dan Mr tee...aman hidupku...hehe =p

2 comments:

epul said...

syukur semua selamat...nanti leh epul dtg konvo kak ye
hehehe
(^_^)

tuKang tuLis said...

mekaseh epul..
wokeh...kcik tapak tgn, akak leh pinkam tapak gorilla...haha..
bawak bunge2 nati ek...barula leh jdik jr mithali..
haha...kiddin jek..=p